Конкурс екологічних репортажів "Сигнал тривоги"
25 жовтня, в рамках місячника STEM-освіти в актовій залі відбулась презентація відеороликів, які підготували учні 8-х класів для конкурсу екологічних репортажів "Сигнал тривоги". Учням було запропоновано зняти сюжет на одну з запропонованих тем.
Працюючи над створенням відео сюжету, діти вчились роботі у команді, знаходити компроміси у вирішенні спірних питань, критично мислити та реально оцінювати свої можливості.
Під час перегляду готового продукту дітям було запропоновано назвати ті науки, знання з яких знадобились їм під час роботи над сюжетом. Виявилось їх було чимало: біологія, екологія, географія, геологія, історія, соціологія, філологія, математика, хімія тощо. Крім того, було перераховано професії, які діти "приміряли" на себе під час створення відео роботи: це і професії пов'язані з вищеперерахованими науками, і професії пов'язані з роботою засобів масової інформації (кореспонденти, ведучі, репортери, журналісти, режисери, відео оператори, монтажери звуку та відео).
Такі проекти допомагають кожному з учасників "приміряти" на себе ту чи іншу професію і зрозуміти, чи цікава вона йому, чи варто шукати щось інше. Якщо діти якомога раніше визначаються із своїм професійним майбутнім, в них є набагато більше часу поглибити знання в цій області, ніж у тих, хто вагається до останнього.
Повертаючись до конкурсу, зазначу, що всі класи отримали грамоту за перемогу. Кожен з них довів, що вміє працювати у команді, адже всі класи різні, можливості також різні. Тож, спільний результат роботи і є великим досягненням та перемогою! Найактивніших учасників було відзначено персональними подяками.